Strandløve

Strandløve
En strandløve, til at minde os om den varme tid kommer tilbage igen;)

lørdag den 20. oktober 2012

Film!!



Her i dag, var jeg inde på biografens hjemmeside for at se hvilke film der udkommer, eller hvilke film der går her i ferien..Jeg støtte bl.a. på den nye James Bond film, kaldet Skyfall. Jeg håber selvfølgelig på at kunne se den i biografen, men hvis det ikke kommer til at ske, glæder jeg mig vildt meget til at se den på en anden måde. Jeg tror at den er rigtig god!
Jeg ved ikke om i kender den film der hedder Taken? Men ihvertfald, den udkom i 2008, og nu er der så blevet lavet en to'er. Jeg håber at den er rigtig god. Selvfølgelig ville jeg også rigtigt gerne ind og se den i biografen, men jeg kan jo ikke rende derinde hele tiden, jeg skal trods alt også ind og se Breaking Dawn Part 2 her til November, og man skal jo også lige have pengene til det. Men altså jeg har set den første film af Taken og den er virkelig god, så den skal jeg helt sikkert have på DVD når det engang sker. 

Når jeg nu kom til at tænke på James Bond, er det jo fordi alle filmene bliver sendt nu her i fjernsynet på DR, og det er vidst nok også p.g.a. den nye film. Det er utrolig sjov at sidde at se de gamle film igen. 

I dag kom der igen X Factor USA, som jeg er HELT VILD med!! Jeg elsker det virkelig og jeg følger stærkt med, (til jer der ikke ved det bliver det sendt hver Tordag og Lørdag aften kl.20DRHD), det er virkelig 10 gange bedre end det danske. Jeg tror det er fordi der er så mange flere stjerner derovre, og lige nu hvor de er i Bootcamp synge alle dem der er der lige så godt som alle dem der har vundet i Danmark de seneste år. Endda bedre mange af dem! Jeg elsker det også fordi mit idol, Demi Lovato er 1 af de 4 dommere i showet, sammen med en der hedder LA Reid, Britney Spears og ham der står bag det hele, Simon Cowell. (Jeg synes selv at hun gør det vildt godt) - Til jer som ææælsker Justin Bieber (Ja i læste rigtigt) så har i også muligheden for at se ham i programmet, han er nemlig hjælpecoatch til LA Reid, og i kan se ham i det næste program og følgende... Glæder mig! 

Håber i nyder det mange film og serier! Det gør jeg!!
xo - Karoline 
Ps. Her er et billede af Demi Lovato på vej ind til et af de mange auditions i X Factor USA!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar