Strandløve

Strandløve
En strandløve, til at minde os om den varme tid kommer tilbage igen;)

tirsdag den 23. oktober 2012

Min bustur hjem

I dag havde jeg fri 11.30 Jubii!
Da jeg var kommet ind til Kennedy Arkaden i Aalborg, skulle jeg skifte bus, fordi jeg havde en aftale med min mor om at hun kunne hente mig i Svenstrup, skulle jeg tage bus 52 hjem. Da det næsten er blevet min tur til at skulle stå af, hører jeg en underlig klikkende lyd. Jeg sidder med musik i ørene så jeg kan ikke helt hører hvor lyden kommer fra. Jeg tager den ene hørersnegl ud og øret, og kigger mig over skulderen. Lyden virker meget bekendt, men jeg tror ikke på mine egne ører.
Men rigtigt nok er det...To sædder bag mig sidder der en ældre dame......med en negleklipper!
"Klik" siger det hver gang hun klipper lidt mere af neglene.
FØJ !! SIGER JEG BARE!!
Det er det klammeste jeg har oplevet længe. Selvfølgelig er det i orden at klippe negle, men i en bus??
Kunne man i det mindste ikke vente med det til man kommer hjem...

De siger: "unge nu til dags..."
Så siger jeg bare: "Klamt!..."

Så hvad synes I? Er det i orden? Eller skal det være sådan at man skal kunne klippe negle i bussen men man må ikke tage en tår vand, eller spise?..

Faktisk kender jeg én som oplevede det samme..

Håber at i har haft en god weekend og en god dag!;-)
xo - Karoline

PS.! Ville lige fortælle at Demi, har offentliggjort at der snart kommer et nyt album!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar