Strandløve

Strandløve
En strandløve, til at minde os om den varme tid kommer tilbage igen;)

søndag den 21. oktober 2012

Søndag med stort S

Jeg HADER HADER HADER!! SØNDAGE!

Ej jeg havder ikke dagen søndag, men at søndag ligger ved siden af mandag. HAHA..det kan godt virke lidt underligt det her, men det er bare mine frustrationer over lektier..

Jeg går til dagligt i skole på Aalborg Teknisk Gymnasium, osse kaldet HTX..Så det kalder jeg det bare. HTX. 

Vores engelsklærer har satte os i sidste engelsktime til at lave en kryds og tværs sammen to og to. Den skulle vi så alle sammen sende til ham eller noget, og så har han sat dem ALLE sammen, så nu skal vi så lave ALLE. Det vil sige 12 kryds og tværs om det samme emne...

Idag for jeg gæster, derfor er jeg nød til at lave dem alle sammen nu..

Senere har jeg planer om at gå tidligt i seng så jeg kan sove længe..det bedste ved det er at jeg ikke skal op kl.06 i morgen - Jeg skal nemlig først møde kl.10:30!! Wiiiii!!:D Jeg er glad!

Nu vil jeg lave de dumme lektier færdig mens jeg hører mit yndlings musik <3 

Håber i slipper for alt for mange nederen lektier..
xo - Karoline

Ingen kommentarer:

Send en kommentar